Silat cekak=)

alhamdulilah selesai juga Kursus Pentadbiran PSSCM IPT Kebangsaan yang diadakan di UPM 28-30 jan lalu,letih,lelah,stress berbaloi .benar kata habib,segala nikmat akan dapat dirasai selepas program,lepas satu beban dibahu.

tapi,bile berakhir semua nya,aku sebak,cuz,tis will be my last time with them,aku sendiri ta sgka,yang terjalin pula ukwah serapat ini bersama2 mereka semua,yang kenal,makin rapat,yang ta kenal,kenal-kenalan,salu,lau aku nmpak YDP ngn ex-YDP aku kat kolej,aku ta penh tego,takut ta kenal,tp aritu,diorg siap perli2 aku kate,oit serumpun tp ta penoh2 deme tgor aku ngn khalis,aku langgo gak deme ngn moto kang..hehe..mana aku tau kan..
rapat pula aku ngn Coach aku,abg amlie,ta abeh2 nyayi lagu syahira nyakat aku.kak khaf ngn comel ,kak im ,kak nora,kak pija ngn protokol,njeeb ngn sengal,wawa ngn hafiz yang gado,mujid semua,argh..semalam mase g makan ramai2,terasa diri diterima,sian wawamkene basuh ngn abg amlie,habib,khalis,faizal,die bru je suakan pendapat yang die na kua dr PSSCM UPM,sebab kekangn masa.da ta jdi,trus msok lik,haha..naseb aku ta gitau diorg,tah2 aku pown kene mcm tu..hehe..tetiber lak,di minda aku,na ke ta na,na ke tana,aku pun kene basuh gak,ngn IPTLK lagi,lagi haruuu..huhu..erm..syang na tgl..mcm ner ea,ta smpat pun na cover lik,diorg akan test jumaat nty..haiz..

 hafiz wawa nad and ani
 ajk2 protokol yang sengal
 makan besar di paradise
abg amlie kate,abeh la duit gaji aku bulan ni

semoga ukwah yang terjalin berkekalan,im gona miss u all

Comments

Popular Posts