Hidup Tika ini masih bermakna

Sedari,aku sudah melewati 1 sem kat UPM ,aku mula merindui saat gilang gemilang,erk..metafora je lebehy..saat gila2 ngan kengkawan aku..hehe..even..blom terasa keenakan persahabatan itu,tp,melihat mereka,mengajar aku untuk mengenal dunia..eerm..yups2..sepanjang 1 sem,banyak sudah aku tempuhi,kegagalan,kejayaan,kesedihan,kebahagian..semua mengajar aku erti hidup.teringat masa overnight di shah alam,sesat sampai ke port kelang,siri kedua ,tido di depan kedai mamak kat sri serdang dan ditahan polis,tp polis baik,dilepas kami pergi..hehe..midnight movie,paintball,rowing,jog,photoshoot,keputra,mcm2 lagy la..memasak dalam bilik,azie bday prank,haiz..takkan kulupa semua ini..thankz guyz,for ur advices,motivation,story,smile,wat aku hepi..

 aku kan redha jika dimaksudkan ku untuk repeat paper chem nti,aku sudah melakukan yang terbaek,apa daya,jika sudah tersurat takdir Illahi,tika paper itu,tensen tahap tertinggi,lack of sleep,sadness,mmbuatkan aku blank dihadapan paper CHM 3010 ..terungkai layu aku seharian,malahan merungkai episod luka sepanjang malam itu..Itulah,tika mengharap agar dtang sinar ,ku trima sebalik ya..maka,tekad hati untuk melepaskan ia pergi untuk sekian kali..ku titip kasih kusimpan pergi..

sepernamat aku dr final exam aku gi bertapa sepanjang 3 hari di Gua Batu Maloi,berbaloi,dapat juga aku menghirup udara segar,cakap pown kuar asap,dan darah ku dicuci bersih oleh 7 ekor pacat hutan..yupss..ku jumpai sudah gemok2 dan badan ku dipenuhi dgan ciuman kasih dr mereka..gatal yang amat..Thankz pepacat sekalian..saat pling best bile aku dapat teroka gua 8 feet below the earth,it was dark,cold,and..moist (full with baja semula jadi ikhlas sumbangan yg tergantung kaki diatas kepala dibawah),and totally extreme,I repeat,EXTREME!!!!,teringin na captured all those moment,tp sebab men ngan air,so ta dapat na upload pic2 ye..huhu..its okay..1 day aku cube bwak kwan2 aku kesana..hah rasakan kalian..hehe.

sekarang..sedang ku berfikir2.kemana,apakah,bagaimanakah harus aku habiskan cuti serpenenggal ini..tenangkan hati gamak ya

Comments

Popular Posts