farewell to silat and rowing=(

herm..almost a month aku kat sini and i have to let go few thing
such as my silat cekak practise 
due to clash ngn kelas malam n kekangan masa and kesihatan aku juga tidak membenarkan aku untuk terus berlatih..sayangnya,aku ta dapat menghabiskan latihan aku..
rowing,due yuran yang terlalu mahal dan kos yang tggi,membuatkan upm menarik balik kelab rowing dari 
masuk MASUM,ta kesampaian hajat aku bergelar atlet upm
hehe
yang tinggal hanya keputra sahaja..
huhu.. before aku benar2 meninggalkan silat,aku join a huge event yang akan diadakan hujung weekend ni,masa nga prepare all thing 4 tis event la,aku dpat jalin ukhwah with new freanz,makan roti canai ramai2,minum teh,borak2,suap2,memang saru memori yang  takkan dilupakan..
balik lewat malam ngn wawa sambil dua org bodyguard yg kene slow2 bwak moto and menyakat kitaorg mujid ngn mus,gelak2 ngn nad and ain,tgok loyar buruk si njeeb tu..lagi kene bahan lagi loyar buruk..hehe..ece mara,gelagat pentas hafiz tu..haha..sumtime,bile bnde yang penat,akan terubat dgn semua kenangan yang ada ni,ngat na letak pic roti canai yang byak gile tu(p/s:licin kitaorg mkn) tapi aku segan na mntak pic tu kat pres aku si khalis..hehe..nty ada masa aku upload..
well event tu pown tgl esok saja,mmg bz gile la aku smpai ahad ni..huhu..and hope kurus kot,tiap2 hari menapak dr k16 to kolegiat tu..hehe..wish us all the best..


Comments

Popular Posts