hey..
lama juga ta dapat update blog ni
tetiber arini jd excited,yelar 1st tyme pat o9 gne wifi kolej
hehe..
permulaan mgu pertama sem 2 kali ni,amaaaaat bz..
silat,keputra,maksis,and others.
herm..sampaikan terabai kawan,study semua
aku da plan semua ye,but still,unexpected things keep happened
aku lelah semua ini

tetiber lak kan..aku teringat kater2 alumni keputra aku semalam
mase meeting,
haiqal '' jangan takut untuk membuat kesalahan,aku suke korang wat kesalahan,cuz,korang akan matang
dari situ''
lebih kurang mcm tu la die cakap..hee
aku mcm waa..ayat die wat aku terfikir
adakah aku belajar dr stiap kesalahan aku?
korang??
kenapa perlu malu untuk mengakui kesalahan kita?
ye..setiap org,ada ego tersendiri,tapi..tak salah untuk jita,buang ego kite untuk
mengakui silap salah kita,belajar dari setiap teguran dan nasihat org lain
be fleksible and adaptive.
kadang,kite juga berpegang dgan pegangan kita.ta salah
tetapi,bagaimana jika pegangan kita mulai goyah dan diganggu gugat?
dan ada yang cuba membantah dan memberikan idea yang dapat mencabar pegangan kita itu?
mampukah kita menerima?akan kah kita menolak mentah2?
ini yang kerap aku fikirkan lately
kerana berpegang dgan pegangan aku..
aku hampir jatuh..
pegangan ku loggar
ku taut erat2 kembali,takkan jatuh walau dilanda ribut
tetapi.kuasa Tuhan
akankah bertahan tautanku ini ?sampai bila?
adakah keegoan diletak utama dalam hidup ini?
sampai bila syie..satu hari nti..hari itu ttap akan hadir..its a fact
face the realiti..
akan tiba satu saat dimana,aku akan berasa penat berlari
dan apa yang akan kau lakukan jika saat itu tiba?
teruskan berlari atau berhenti..
teka teki belum terjawab

syahiramohdyusof
    




Comments

Popular Posts