Kalah
Sedang kan mereka
Sanggup bersusah
Aku
Niat sahaja sudah salah
Lihat
Keazaman mereka
Menyentuh perasaan

Kelas pengucapan aku.malam.pkul 8-11
Alpa sungguh aku kerana xpernah datang awal
Keluarnya awal.belakang tepi spot fav,earphone ditelinga.maka tidak ku kenal siapa pelajar selain mereka yg lama dikenali

Niat awal td salah
Presntation sudah mgu lalu
Maka niat ya hadir untuk attendance
Tiba2..terlihat plajar wanita dihadapan.buka pintu dan menggendong beg pljar yg diluar.dan dtg lagi seorang pljar membantu.sungguh aku baru perasan.masyaAllah.insan selemah itu bgitu kuat azam yea..sendirian berjalan dari foyer ke kelas dalam keadaan begitu..sebak..lalu ku msg teammate.yg sudah berniat salah..erk..aku tkut la na lari awai2.kite kuaq pas pkui 9 lbh la na..hee.
Kalah.
insan ini tewas.
insaf cuma sebentar sahaja..
namun berbekas dihati.
InsyaAllah.mereka bole aku juga boleh

The power of subconcius, (relate skit ngn presentation kt kelas td..tehee)

posted from Bloggeroid

Comments

Popular Posts