I was trying to tame my MOMO..but seems,die sgt malu2 dan takut with this new environment..
lagi pun aku pn takut2 na pgg Momo..too tiny..mcm pg td,,aku try bg die mkn,,by putting small size of apple on my palm,and hulur kat die,,he did came,but,,he bite me and i was like..OMO..terkejut and u noe,,mcm org melatah..momo lak trus bunyi ,,tp pling kiut die angkat tgn mcm surender..hehe,...so aku just slowly wat shhhh..its okay,,im here,,sori i scared u..but u bit me,,terkjut,hehe..and die diam,,so aku hulur lagi epal tu,,and he grabbed it and makan..pastu tertinjau2..na agy le tu,,hehe,,balik dr kelas,aku tgok die da na pnjat2 cage and,intai pouch die,,aku bukak sikit,,tros die msuk,,xna kuar2 dah die,,nmpk pouch je gerak,,hehe,,,1 thing i noticed,,stiap kali aku pgil,,MOMO,,either telinga die gerak,,,or die angkat tgn,hehe..arghh,,cant wait for him to be tammed and manje2 ngn me..

Comments

Popular Posts