seminggu lalu....

opening siap ader api2 agy woo

motif:na tnjuk tgn merah la kunun

antara kaler baju yg ader..hehe.mcm rumah sukan lak

alhamdullilah...projek Mega BAKSIS da pun selesai...
sori la entry kali ni pic tader,cuz 2 hari kat seri kembangan sari tu,ta terbawa lak aku kamera,,
pnjam kamera yana je,,hehe

first day :
- aku ngn smgat siap pg2 cuz dgo kater bas 6.3o (semgat kejot semua org)
_upe2 bas smpai kol 7 lebh..
-then ke stadium mpsj,dok ikot waner baju(baju aku kaler ijo),sekali naz leh ckap ,alamak mcm na tgok kelantan lwn n9 la pulak bile dok ikt kale2 ni..hee
-opening mmg gempak wa ckap
then kene jln kaki ker b.bomba,zzzz.=.=
-r.o da lari gile,dak kadet tader semua,then crmh dr pakcik bomba kitorg yg dgor.(raser mostly semua tertidor tp bgun mjerit tgok klip2 ngeri yg diorg ader)
-then wat xtviti mcm xlporace ngn ank2 bomba..and pengenalan ngn jntera bomba.
-balik ptg.smpai lapo tido ta sedar diri

esok yer
- arini aku lewt bgun
-g b.bomba,mkn,thn sukaneka,haha,,,bestttt
-then gg ryong,aku cat divider jd kaler wane wani.
-seyes balik muke burn
-g stadium mpsj,for closing
-dgr dikir barat,perut lapar mau mkn,time dpt mknn..alamak..
=.=....basi la pulakkkk..
-ika da tertido kat situ,cian giler,then kitorg kol kwn kitorg soh amik ,kitorg chow awl..
-balik upm,makan..balas dendam lapar..hehe
-balik tido..letih yeeee



Then lately aku jdi addicted giler ker WALL CLIMBING,,,,
haha..thankz to my friend johari yg ajak join men (cuz kitorg mmg da join club tu ,tp ta sempat2 agy na join diorg yer xtiviti,jo je slu join)
so hari first day menapak dr serumpun ke kc,mak ai penat yer aku..hehe
then bile da sampai,perasaan xcited tukar jd CUAKKKK!!!
tgi la pulok..hehe
mule2 takut na cube,tp jo cmpk harnest(ta tahu exact spelling) kat kitorg,da pakai,na cube,first cube,alar rendah je,tp bile da panjat,mak ai,tgii yer (dr pandangan atas)
hari 1st aku dpat wat smpi 7M.takde la tgi mner..
esok yer baru la aku raser sakit giler kat tgn n bahu,tp still na try agy men ptg tu..
kitorg men agy,tp cube site baru lak,yg site ni seyes mncabar,cuz aku cume dpt nek smpai 5M je,maybe cuz sakit tgn n bahu,ta dpt na cengkam kuat..taper,next week aku cube lagi,na try at least 8M or to top,cuz dgr2,baru je 1 gurl yg dpt nek smpai atas,wa salute la lu,yg guys lak,da mcm2 aksi aku tgok diorg pnjat.mcm sng jer diorg pnjat,lompat semua,jeles la,,hehe..




baju merah tu aku ler,level 4m.


first day muke cuakk

bro ni da nek 3 kali to top in his 3 trials..jeles=.=

Comments

Popular Posts