akan mungkinkah

akan mungkin kah berlaku keajaiban dalam kehidupan seseorang itu..minggir aku pikirkan yer..
haha
aku baru lik dari keje kat maha..saja untuk cari ilmu dan pengalaman..itu la MY FIRST JOB EVER!!!!!!!!!
haha..seronok excited jelas tergambar mase dapat keje tu..
tpi apakan daya,yang 1st tu la yang aku dapat almost the worst one..herm..bos yang happening,ttapi ade udang sebalik mee,udang besar lagi tu..sabar je la sepanjang 10 hari itu..mmg pengalamn yang out of the box yang aku dapat kat sane,baru aku tahu,betapa besar ye erti kesabaran yang perlu aku pelajari disana,melayan karenah pelbagai manusia..penat ya berdiri dr 9 pg -10 malam untuk menjual sesuatu..KOPI NENAS sampai terlekat dalam kepala,terbawa2 dalam tidor..berbuih2 mulut na mengulang ,semua..haha.sampai demam la..haha
aku juga dapat bertmu ramai manusia,kenalan baru,yang baik2 semua ye,yang nakal2 juga ader,adik madu,acik herba,acik rosell,semua ye baek2..tp kawan2 aku lagi hebat,ku rase 1 maha tu kwan diorang.hehe..sebab mereka lebih ramah dr aku..hehe..na upload sum pict..but..oni a few..keje aku ta sempat pown na bergambar..huhu..insyaAllah...maha 2012 aku cube lagy.jiayoh

Comments

Popular Posts