love them a lot=)=)=)

26 december

tepat jam 12...balik jer aku dr ndo,penat,pening,sedih semua ader..kejadian pg td mase ndo sgt2 merisaukan aku,bolehkah aku?dosa ke aku?(totally la dosa).im a failure and such a worst fren..

then g jmput tasya,seb die ader,ngah aku dok belakang,tetiber,eli jerit,angah ne,aku ta pat bli kek tu,haha..uper2.da terkantoi disitu suprise die,,hhaha,ta menjadi uprise die,kuang kuang..
kek dari famili aku
kol 12 malam tu,diorg nyanyi kat aku bufday song,mkan2 kek yg ta suprised tu,then a fren kol,nyanyi gak,thankz wak,siap ader hadiah agy..hehe..





then aku ke lipis..perjalanan 5jam kami dipenuhi dgn sorakan peminat msia yg ingin ke bkit jalil to gve their support
to harimau malaya kite,alhamdullila kite meng 3-0,congratz
smpai je kat uma tasya,kitaorg bukak cerita..mcm2 cerita rase tana tido.tp tido gak cuz esok aku ader plan.


27 december
kek kedua dr my beloved frens sekali tok nana ye bday=)
me n them shera tader cuz die camerawomen yea..hee




mari kiter potong kek..me n nana
haha..lewat seyh bgun,kol 11!!!!!!hairani da tgguu..hehe..mencicit aku siap..then g semsel,jmper cgu kesayangan,cgu taufik,the kami ke lipis,jumpe muner,shema,shera,nana,and ain..aku wat secret2..hehe..muner tenung je aku,yela,pas spm ta jmper2 da die,mis u gal
the ke kfc,kitaorg berpecah,3 ke kfc dulu 3 ahy g kedai,crik brg
so na jd citer,brg2 tu is my suprised bday cake,omg..love u guyyyyysss!!!



then kitaorg ke cliiford,tempat mase aku lower 6 aritu,da jd kluster skol da diorg..hehe
lipis pown da byak perubahan yer...miss that place so much..stiap kali aku lalu bp lipis,sayu aku ser,erm..

petang tu,aku jalan2 kat maktab,ngat na jmpe habib,janji na ke terenggun tmpat lepak ye,tp tukar plan,aku ngn tasya na bergambar,si habib lak ta bwak fon,die tguu la kitaorg kat terenggun tu,sian die.hee

malam itu..jeg2..selesai je aku mandi,tetiber..suprised!!!!
ibu and tasya wat suprised bday party kat aku!!
omg..seyes aku terkezut giler2 mase tu na nanges pown ader..seriously..tap malu na nanges depan diorg..potong kek dgn lilin.bg2 kek kat ayah,so touched ngn diorg..im blessed to have them around me.u make my days..tengs tasya!!!..sarangheo.
mcm2 kitaorg wat malam tu..pecah belon..men itu..men ini..dan makan..haha..ibu masak semua sedap2..hehe..tgok la mee kari tu,full ngn isi die kan..sdap abeh..licin aku makan.kek tu pown.hehe..siap ader topping yg mcm2,ulat bulu,bndera,gule2..na pototng pown aku ta tau,aku hntam je,asal pat makan..hehe.
tapi paling aku sayu,mase ibu suh aku bg kek kat ayah,sedih sgt,abah tader,tp ader juga yg sudi jd ayah aku..huhu..gracias mucaca..









Comments

Popular Posts