hepi new year semuaaa!!!!!!!!!

lagi 40 min untuk kite melangkah ke tahun baru..
seadanya,kite tahu tentang azam dan resolusi tahun baru kite?
mesti ramai yang ingin menyambung,atau membuat azam baru?
azam yang lepas bagaimana?tercapai suda?
hehe..aku,azam ku setiap tahun akan bermula
pada saat birthday ku,pada 26 december,masa tu,
aku akan wat azam,dan plan,
aku akan tulis da titipkan kedalam diari ku.supaya memberi peringatan kepadaku
alhamdulilah..
aku berjaya melakukan beberapa plan yang telah aku
titipkan pada tanggal 26 dec 2009
....

sementalah tahun baru menampakkan diri y,aku meyakin kan diri ku..
utk memulakan kehidupan bru.
meninggalkan semua detik hitam yang telah terjadi
cukuplah aku sudah melaluinya hampir setahun + +
aku lelah..
laipun..segala kebenaran..telah pun aku ketahui
malam yang lepas..
dgn kebenaran yang telah ku ketahui,maka yakin la aku untuk melepaskan
semua itu..
biarpun terluka,cukup airmata ini mengalir
aku belajar sesuatu dr semua itu..


Comments

Popular Posts