tetiber teringat=(

selesai sudah majlis kak hanim
semua orang pun da balik..
semua kazen2 aku balik cuti kenduri ni..
congratz kak anim..
gempak abehs wedding die..
tetiber aku teringat abah..
yela..he wouldnt missed this days if he still here..
apatah lagy,boy anak abg ijan pun balik..mesti abah aku geram tgok die
dulu kecik lagy,skang,da besa,adorable sgt..hehe


congratz akak n abg eman..and eman..welcum to da famili=)
ni la dak kecik tu..nga tunjuk die pics..my name is alif aiman..aiman lagy..hehe


mase berarak..org pgil majils lilin.aku pon ta pasti..just our minang tradition

well ni la aliff aiman maser baby2,abah sgt geram ngn die,smpai dulung bwak makan..


here sum pic from the wed n boy

well.i better get sum sleep tonite..wlpon redha perlawanan
mu versus chelsea ditunda (p/s:which aku mmg ta tau,g la tgu dpan tv td)
lina..haha..mu msty kalah yer..go chelsea go..lalala=)

Comments

Popular Posts