hahaha

tadi aku mcm sedikit emo bile terbace komentar yang sepatutnya aku ta bce kat fb
tp bile aku pkir semula,act..its funny act..haha..itulah ragam dunia..
Yang kaya cube merendahkan yang sederhana.
(*p/s:not all rich people like tat kayh)
haha..lifestyle..out of box.mgkin aku lom cukup pengalaman ngn dunia ini untuk mentafsir realiti kehidupan lagy
atau mungkin kehidupan aku masih shallow and narrow..
so i need to widened my life..gets to noe people..with different background.
i kinda like tis idea 
haha..
yela..masakan,almost setahun aku tgal kat seremban,sorang kawan pown aku tader
and,aku ta tahu lgsung yang seremban ni ader juga drifters?and night life..adik aku lebih mengetahui ye.. 
fyi..die still a school girl..but she noes stuff which i dont..
loser gile akak die ni..haha
1 day..lau diizinkan tuhan,aku teringin,na meneroka kehidupan mereka mereka ini,bukan
na ikut cr hidup mereka,tapi..untuk pengalaman aku sendiri,which sumtin yg dapata aku smpaikan ke anak cucu aku one day
to noe,y mereka lakukan semua ini?is it salah 1 care untuk mencari jati diri..Which me myself are tryin to do
lau itu cara ya..tidak salah untuk mencube..tp ada had ye..sekdar mncari pengalamn hidup so in future we can be much wiser.
  

Comments

Popular Posts