carik keje bila tader keje

well ...arini plan ye mcm ni

1)Teman ma servis keta
2)carik lampu /kipas tok uma.
3)G jusco n tgok Nur Kasih The Movie (ma ajk...1st tyme wooo)
  tapiiii...
 servis keta yg supposed 1 jam je (express service la sgt =.= ) turn out almost 3 hours...huhu..so tader la g tgok movie since ma kate na balik awl na tgok NORA ELENA die tu..so just carik lampu n kipas,then mkan satay..off to home
tibe2 ma kate,..ngah aritu ma ader nmpk iklan JOB VACANCY at kedai maxis depan uma tu..jom try tgok..
aku pun stuju,so syafna drive us  to kedai tu..dekat juga la,lau jln kaki lam 10 minit smpai..hehe..tp bile aku tye,die cuma na permanent staff,aku lak cuti just bape bulan je an,,so jln kedai sebelah,ader gak keje kosong,so aku try la tye,die soh aku isi borg,then tgu diorg kol..tp harapan mcm tader since worker die semua cina je..huhu..ta tahu la lagi..
then masuk keta syafna cite sumtin yang wat kitorg blurr mule then baru la aku fhm.....
"aku molek je dgor layn lagu Alyah,tibe aku nmpak la sum1 ni,die dtg meluru lari ke kete,then die tekan kunci tp ta bukak2,tekan alarm semua ta bunyi,pastu die tgok ader org lam kete die dtg dekat then ckp dlm bhasa yg ta diketahui ngn muka cuak ye,aku pun tgok la ke depan ke belakang,tader pun kete ye,die ni ckp ngn sape???then aku bukak shade and wt muke annoying ,angkat kening sikit,then die mcm terkejut..die kedepan,then,tibe2 die garuk kepala,then sengeh lebarrrr kat aku,aku pun senyum la sinis,die angkat tgn then die ckp lm bhasa melayu,sorri ya amoii..salah keta la,,aku ngat ini keta aku....sori moi.."

..then arini aku try2 jugak la pkai skirt yg aku beli tu..ta pndai na mix and match(act kaki nga berbalut na pkai jeans ta muat..haha)
p/s:abaikan muke selenge aku tuh..hahaha..poyo gile pic ni..hehe..

Comments

asliner said…
wow!
fashionista ini kawan..
wweeewiitt..=)

p/s: lawa lah rumah.. nak tido sane bleh? ngeh3..
muyazara said…
uhui..hehe..mane ade inaaaa...bese2 je..still syie yg mcm dulo2...hehe..la..dtg la uma yang...ur turn lak tido sini..hehe

Popular Posts