Heee...=)


okay ni pic dak kecik amekkan,na test HP baru die,,sobs,,jeles aku,huk2..

hehe..motif?k.aku ngat pakai kaen ta sexy mcm pakai seluar (cuz aku makin nek badan.so my jeans jadi ketat sgt2)..so try la na pakai kaen..okay..ni act dress,aku pakai blaus kat luar,..bile jalan seronok la tgok kaen tu berayun2...but,,since dress ni agak soft,bile angin tiup dari depan,die lekat kat kaki,nampak mcm agi sexy,cuz it shows curve..hoooo..like gurls pakai baju kurung,then angin tiup kaen,tp ta sexy sgt cuz baju ye tutup half way down,tp yang aku td??segan  aku,pikir lik,kaen ni jarang tak agak2 ea..pastu ape agy,cabut belt bia baju tu loose then pakai belt kat pinggang,then,beg aku yang gedabak tu kat depan ,cover2 sikit..huhu..pastu mula la dalam hati,,nyesal aku pakai,huhuhu...

Comments

asliner said…
awek cun oi..=)

p/s: erm, if kite nak gune dress macam tue pun kita akan pakai kain dalamnya atau pakai seluar kot..elak benda yang tak sepatutnya nampak bile kene angin..choi..ahahaha
muyazara said…
hahaha..lina,betol2,,mase tu ta terpikir na pakai kaen kat dalam cuz die tebal,lycra material,itu la..bile angin dok tiup2 kite dah,jalan menyiring,na elak kene tiup.haha..nasib la..huhu..
Wan Sarifudin said…
and all the perv out there keep eyeballing u...XD

Popular Posts