My Oh My

Alhamdullilah,,test kimia da abeh semalam,,,mmg hancus la test 1 aku..abeh je test,tros g jamuan raye kolej,teman Ika,tp mase tu dah down ngn test,semua mood na makan tader,balik bilik ,megi jugak aku hentam.tros tido ta hengat dunia,rase2 otak aku mmg dah set,owh Khamis,kelas ta banyak,ta der lab,its REHAT tyme,cuz setiap ari Khamis,mmg aku ngantuk paling teruk dalam kelas,tp td dlm kelas Kimia Analisis,1st hour mmg mcm ape je mata ni berat sgt,2nd hour,aku bantai dengar radio,dengar lak Fly Fm Morning Show,bout Bollywood Zombie Movie,mmg gelak sorang2 la aku,segar sikit ,ta ngntuk smpai abeh lectures,tapi mase kelas Mandarin,Ya Allah,terang dan nyata aku tido depan2 lecturer aku,tp die ni baek gile ta kejot pun,haha,tapi latihan die bagi aku da siapkan,keh keh..Well,skg,aku na fokus kat test yang menunggu kitorg mase Minggu Ke -5,berturut2 kot,pengsan aku,da mcm final exam je ,hehe.

Owh yeah,,time aku na exam,time tu lah tournament paintball start ..memang haru la kan ta dapat join,mane agy na dapat yuran tournament dalam RM 180 je..4 kali maen,1st price 3k,yang len dapat medal + hamper,agy best dari last year..huhu...

teraleum

teraleum vs kim pet (geng lawan geng,tapi Kimpet jugak la menang )

Mask On
Tahun ni dak Kim Pet bersatu da start cabar kitorg,yelah,last year kalah ngn diorg,paling tak leh tahan bile KimPet kate,eyh,hamper last year ta abeh makan agy,na tambah hamper agy ke tahun ni,Teraleum tana join sekaki?..rase yer tahun ni kitorang dtg support jelah,agy pun ta silap,mase ni,aku da kene start jaga Booth Cupcakes tu.mmg langsung ta der chance...Demn..

Comments

asliner said…
paintball weyh..
teringin sangat nak main bende nie..
tak berkesempatan langsung walaupun dekat muar tue ade jer tempat main paintball..hehe
muyazara said…
jom jom jom,,,seronok me tembak2 org,hehe,sakit mmg sakit,tp berbaloi,hehe

Popular Posts