Aidiladha

Salam Aidiladha semua,,belom terlewat lagi untuk diucapkan kepada semua...
Hari AidilAdha kami tahun ni,ta meriah mana,mungkin sebab cuti kami pendek..hehe..so kami plan simple je,,pegi uma Pakngah kat batu Cave,rindu lak ke die sekeluarga,,(dulu penah dok ngn diorg lepas SPM ,4 bulan kau,dari kurus sampai berisi aku)..kebetolan,muka Pak Ngah ni,sebijik la sangat ngan Abah.hehe..lepas la rindu sikit..so tadi,lepas solat raya then ke kubur,balik ke Rantau jap,then bertolak ke uma Pak Ngah..Kat sane dpat la jumpe lik kazen2 ,K.Yah ngn Nan,Ani,K.Ina semua,haish,borak sakan semua,kuar loghat Kedah,tertinggal jap Nogori,rase tana balik,hehe,,ni nasib kazen aku Yati ta balik,lau tak,bergegar uma gelak,hehe,,dok imbau2 lik zaman mase aku dok ngn diorg,K.Yah mase tu na kawin dah,so die spend time abeh2 ngn kitorg,kol 12 tgah malam ajak men boling sampai 10 game,keras tangan aku,tgok wayang kat Gardens,tiket mahal gabak,siap tempah makanan,tapi tgok citer Alvin and the Chipmunk je..sengal ta sengal.hehe.seyes rindu lak mase2 dulu,now K.Yah da jarang balik,Yati pun..Well ni jela raya haji aku..now.time na siapkan semua keje=).esok da na balik dah,heee

Comments

Popular Posts