Blog kene hacked !!!!!!!

haha...MR Z,thankz for hacking my blog..hehe...actually,takleh agy term hacked kat die,cuz aku g bg die bukak blog aku,cuz na senangkan die tgok entry and tgok blog2 masak2 yg aku follow..hehe,,,na tgu die wat blog sendiri,takkan mgkin yer..hehe..but love ur writing,,especially..ur Equation,,suweeet <3..

btw..today aku wat cookies,tgok kat blog ni,so aku pun try2 la,act na wat brownies arini,tp,bhn2 ta cukuplak,so wat cookies..hehenah,,tgok ape jd,,haha


yang ni je yang sedap..hehe

yang dlm balang ni,semua ala2 hangit..hehe

btw..esok aku akan lik pekan,demn,lame giler ta balik sane,bout 6 tahun ke 7 tahun lebih..rindu gile=(..then..i think,,i shud go to dentist la,,cuz,my gigi bongsu belah kiri tumbuh,and sakit yer worst dr before yer,then suddenly,gigi aku belah kanan berlubang lak,tampalan die da tercabut..gross rite,,haha,,mcmne?kiri kanan ader prob,,mane mau makan ini,,haha..

Comments

Popular Posts