dush syafna dush

haha,,ape kene tah na dush2 adik aku ni,haha,,tadi baru je adik manje kol,


Syafna:alooo syiero,adik tak balik tau minggu ni,macam bese ea,datang Ahad ni..heee
Aku    : Assalamualaikum..haha..Wak lu,orang na g terawih malam tu,letih,malas ah...balik je la,...
Syafna: hee..wasalam...heee..alaaa,,adik an na pekse (start sore manje die tu),datang la,..
Aku    :aku exam tak balik,pose pun tak balik,mana ader orang na datang aritu okeh    je..malas ah..
Syafna:(sore sedih+ manje),ala,angah len,adik len,adik kan manje (tau punnn)
Aku    : cakap ngan ma la (da tau akan kalah ngn die ,,hahaha)


Ma:  La,malas la,aritu balik jammed la,ma penat,na rehat minggu ni..
       em,,yela2,,na bawak ape?makanan..makan je,bile na kurus,haha..
       Ha..na b.band..mane na carik...Angah yer (ngn sore berbisik,ngat aku ta dengar)..
       Na wat ape???..Assingment..g kat CC tak leh..owh,ala,yela2..nty ma tye ye..Laptop   pon?
       Pinjam la dulu kwn awak yer...ehh,malas lak die na wat,yela,ma bawak..ishhh
Ma  : Angah,adik na pinjam b.band ngn laptop...
Aku: bak handpon,angah cakap...
bile dengar aku na handpon na cakap,die pon...
Aku    :halo..ha..per cer??...halooo??
Syafna:tutt tuttt tuttt..
Aku    :bedebah betol ...


ha,,itula adik aku yang sorang ni...FYI aku manje ngan die tapi still kadang2 garang ngan die,especially bab2 mcm ni,ape lagi aku kol pakai fon ma,hahaha..die angkat,trus kene ambush,kene ngn aku,basuh die jap,tp last2,aku bagi la jugak pakai b.band ngn laptop aku,ngn syarat die bayar b.band aku (tapi aku raser,last2 aku yg g bayar,bill msti smpi kat aku ,,haha)


haish,,mule la teringat mase matrik dulu,mase PDT,aku mmg ta kesah parent aku ta dtg,mmg jauh pun Lipis ke Tangkak,dekat 5 jam..tapi bile da masuk PST,da dok Seremban,just 1 jam setengah,boleh kire bape kali diorg dtg,tapi tak kesah sgt pun,maser tu b.band mmg tader,pinjam la org punyer lau na wat keje cuz na harapkan Wifi Kolej mmg tak dapat kat bilik,takpun aku g je kat kedai siswa,balik mmg jenuh na format pendrive kene virus dr kedai tu,...mase PDT mmg ader laptop,survive la na wat assignment PDT mmg bertimbun,tp bile masok PST,laptop aku wat hal,mmg takleh na gune pun,gune just tgok movie jer,cuz anta g repair pon,mengong gak..tp aku still leh wat keje,,balik pon aku nek bas,na balik Tangkak,benti kat tol carik teksi balik kolej..budak kecik ni,balik na anta gak...haha..adik2,,manje tol ko ni..ma kate kat aku,ini nasib la kete takleh bwak sane,lau tak, kete pun die na,haha,,yang ini lau die mintak,mmg mintak aku sekeh die setiap mase la kan,,nasib la,na wat mcm ne,da die da bese mcm tu dr kecik,mmg da termanjekan sgt2 oleh kami2,nampak je ganas,aty cute.haha,so sabo jela,nasib la die manja je,ta der lak perangai ala2 gedix,lau tak,pengsan aku na layan..haha...

Comments

Popular Posts