langkah kiri hari ni.

salam..haha..weng sikit aku arini,,,pagi2 agy da langkah kiri...


kes 1:
pagi2 lagi da wat hal.haha..bgun je pg td,siap2 semua,smbil tgu cgu,aku minum nescafe yg ma aku wat,pagi2..mmg weng trus aku,,aku mmg addict juga ngn nescafe ni,tp just nescafe yg bese or yg dlm tin,yg 3 in 1 aku mmg ta tau nape,dr form 5 smpai skg,lau minum pgi,aku jd like org hilang darah,lembik sgt,sengal gak aku g minom..


kes 2:
cikgu lupe jalan uma aku,,so die soh kuar ke jln besar,,depan uma aku ni,ader la anjing menumpang,aku amek kayu kunun na halo die,tp ta pukul pun just acah2,just in case die na geget ke kan,pastu jalan,sekali,hah amek kau,,jiran2 aku ni agak2 mmg suke lepas anjing kot,aku sgkut kunci kat suar,so bila jalan,bunyi la "kecing,kecing",smbil dgr mp3,tibe ader moto lintas aku,aku dgr die pin aku,laju gilo die bwak,lom smpat aku na nyumpah aper,sekali,aku yg berlari,weng agy,anjing tu kejar moto tuh,tp since aku yg berjalan kaki kecing2 tu,die kejar aku,moto tu laju sgt kot na kejo,,budussssss...seyes rase cm ape je,na wat mcmner,botol air aku terpaksa jd korban,aku baling kat die,nsib la kene kat badan tuh,benti jugak die kejo aku,tp aku still berlari smpai ke kedai depan,mencungap2 aku,mata da berair dah...so aku cite la kat cgu aku lam kete,die gelak kat aku,die kate karma,cuz nyakat ke anjing depan uma aku tuh,,aigoooo....


kes 3:
cuz masih mereng ngn nescafe ngn kejadian kejar mengejar..aku drive pown ta mcm like b4,tunggang langgang,cgu aku ckp,mcm na kene heart attack tgok aku bwk,dah la tuh,syok borak mase drive,aku salah masuk lorong,trus ke JUSCO,,haha,,patot aku msuk lorong 1 agy n wat U turn..tp sempat agy cgu aku paw aku,soh bwk agy smpai ke bank depan Jusco tu,die na kuar duit,aigoooo agi..

kes 4:
cikgu aku dpt anak murid baru,org Ukraine,tp die bru na amek ujian komputer,lawa gilo,mase balik dr Jusco,cgu aku suh aku dok ngn dak Ukraine tu,name die Tanya,cgu aku na ajar dak lain,erk,,sekali Tanya,tanya mcm2 soalan ttg test tuh,tunggang terbalik speaking aku na terang kat die,die bukak buku manual  tok test tuh,die soh aku terang agy..die kate pening,,masalah ea,die ta fhm aku,aku ta fhm die,rase na nangis,seb Tanya ni jenis hepi go lucky,last die fhm,tapi aku ta tahu la ape jd ngn test die tuh,hehe..


Kes 5:
mase balik,aku soh cgu drop kat pjabat Pos,na amek surat,then ngat na transfer duit,ngn yakin aku ckp kat cgu,aku na balik sendiri,mase amek surat tu,aku kene buli gak,cuz pakcik tuh,act Pakcik sedara sepupu aku,aku pgl Abg Long,tp mule2 aku ta kenal,die tye mcm2,die soh aku kol ma aku la die na ckp,aku kol2,tader org jawab,,perasaan aku?mesti la cuak,,,die ta caye aku anak emak,n tana bg surat tuuuu..huk2..pastu die gelak,die kate,aku ni abg long kau.ala sedara ma ko juga,ko tak kenal aku kot,adik ko kenal,nti kem salam kat Mak su,ckp along rock kem salam,errr..sabor je la

kes 6:
Yup2.aku g parkson,cuz ngn yakin ye,syafna kate ade ATM CIMB kat situ,tgok2 tader,aku pun pusing2 mcm org ta betol..huk2,sebab kan malas na tgu KTM,aku ngn agy sekali yakin naek teksi..tp aku kene bayo kat kaunter dulu,dpt tiket bru die bg teksi,ohoi..mmg terbaek bile aku cek sling bag..purse aku tader..arghhh..tensen gilerrr aku..trus menerus langkah kiri nih...aku seluk poket,,ader la 5 ringgit..wat muke kesian seket,aku ckp kat uncle tuh,balik uma aku tmbah agy duit,,purse aku tercicir..huk..maka selamat la smpai kat uma,nasib la ader ma tgl duit kat aku dlm laci..hu2..


conclusion:
mulakan hari anda senyuman..haha..seyes aku rase mcm mengong je skit arini..haha...purse aku upe2 dlm kete cgu,agak ye mase aku na bayar tmbah kelas td aku lupe na letak balik dlm beg,aigoo.padan muke aku..

Comments

Popular Posts