sakit yer perut..last friday,,baru aku kene demam panas,tibe2 demam,dah la whole day aku berulang alik ke toilet kene cit bit,,aku pun tak tau aku silap mkn mane tah,,malam tu memang terus naek panas gile badan,syafna letak towel basah kat kepala,bagi makan ubat semua,tp still wont stop the sakit2 sendi,mata,semua,sakit sangat,,malam tu awal aku tido,ma jaga juga la,kadang2 terasa die ganti towel basah tu ngan new one,cuz panas sgt,so towel tu kering cepat,gilerr right,,pagi sabtu da okay sikit,cume penat2,letih agy jela,aper yang aku makan semua still tana masuk,kuar lik,malam sikit bru okay,amek myrah,My BFF dari tadika,datang uma,then belanja die n Eli my sis makan2 kat kedai sambil tengok bola semua,bole la sikit aku makan masa tu,then borak2 ngan Myrah,da lama ta borak2 ngan die semua,then tengok citer KL Gangster ngan diorg semua,yang pelik,kitorang gelak je tengok citer tu cuz ta tahan tengok watak Zizan ngan Ajib.hehe..Pagi tadi bangun,siap2 na hantar Myrah ngan Syafna balik,makan2 semua,mase ni da okay da,demam pun da okay,sakit perut pun okay,makan pun banyak la juga,memang lapar sangat..then na ke K.pilah,dari 45 minit,jadi 1 hour lebih cuz ader 2 excident,then na balik ke Seremban semula,almosr 4 hours!!!!...sian myrah her weekend abeh dlm keta aku je,hantar Myrah balik ,then balik uma,then,yeah,,sakit perut lik,..great,.mcmner na bentikan yer?

Comments

Popular Posts