HOME

yes...im home..aku g ke kuantan teman ma aku tgok uma lame kitorg kat Pekan,,,So g Kuantan,notin change much sejak aku pindah like 10 years ago..,then bile balik Pekan,woa,kawasan uma aku ta mcm dulu,dulu,ader hutan,paya kat belakang,aku salu men situ,then now,ader apartmen ,hutan tu da tader,isk2,jalan masih lengang,byk lori (uma dekat kawasan industri),jumpe kwn2 ma,tgok uma lame,uper2,penyewa uma aku,still simpan sum of brg2 kitorg..suke aku nengok..hehe..barang2 tu lebih tua dri aku..tapi,lawatan kali ini kurang best bagi aku,tp amat2 best for my mum,die je yg dpat jumpe kwn2 lame die,dr pekan,suke la die,aku je yg ta dpt jumper,cuz,most of my fren,keje kat KL,and still ader kelas semua,sedeh aku,,sk2..tapi,aku sgt2 kempu,na mkn ikan bakar tj.lumpur,otak2,sata,,isk2,,tak per2,,nti aku balik agy,aku makan pueh2..hehe

apartmen sedang dibina.

umah aku..10 thun ta ganti cat..mcm ni la gaye ye

kusi ni agy tua dri aku,,caye tak?,,abah aku beli  before die kawen..syg kene conteng lak,,hehe

yang ni,penyidai DIY,abah wat,ader agy bende ni upe ye,hehe

Comments

Popular Posts