Aint good babysitter

Mownig!..wa jarang gile dapat o9 pai2 gini (bangun je da tgahari).haha..pagi ni aku kene babysit anak kawan ma aku...sian die,baru pas operate tonsil..sakit tak ea??aku tau lau org kene tonsil ni selalu demam,sakit tekak semua,tapi.lau yang baru pas operate mcmner ek?ma die kate td tekak die akan pedih je..patut la ade eskrem,ek..ma die kate,kene makan slu bende2 sejuk,cuz tekak tu perit,eee.ta poce.hehe..dak ni da bese ngn family aku..tapi salu die ngn adik beradik die,arini sorang lak,jadi ye die segan,dok kelubung lam selimut.hehe..aku tanye,na kene makan kol bape?ubat macamner,,semua die ta na jawab,mati kutu aku,hehe...(da la ta bese/layan dak baye2 die ni,baby aku reti la,hehe)..hehe,,die nga tido ni (percubaan untuk menaip tanpa bunyi.heeee)...hope everything gona be fine...aku ngantuk ekceli..bulatkan mata.tana tido.hahahaha.jiayoh syie!!!!!!!!!

Comments

Popular Posts