al kesah dolu2..

Harini lepas terawih,teringat lah mase aku sekolah dolu2..aku penah dok hostel mase Form 3 and form 5,have great tyme mase tuhaha...enough with it,,ni na citer sal terawih tadi,hehe,,ader 1 kejadian yang wat aku teringat mase solat jemaah dolu kat hostel,hehe

alkisah..dulu,ader ustaz aku,die ajar Arab,mase tu aku F5,,mase tu turn kitorg dak2 senior solat kat surau besar,Ustaz aku bawak la anak die,nakal giler tau,engat agy mase die ajar tusyen,die bwak anak die,berlari2,ustaz aku lak jenis yang lembut teramat,die tengok jer,hehe,,okeh mcmni,mase nga solat,surau aku ader 2 mic,1 yang jenis pin kat imam,satu yang mic dekat stand,yang rendah,so letak bawah,da molek2 ni solat,sekali anak die berlari2,aku dok saf depan,die men cak2 lak intai2 tirai tu,like baring kat bawah and intai masuk kepala kat tirai..,of cuz2 la kite nampak die,da die intai kan,terkejut juga,maser tu,engat agy,lagu Irwansyah,nga femes,Aku Pencinta Wanita,agak2 yer die bosan kot,bile rakaat ketiga,Imam da diam kan,bace secara diam surah2 tu kan (aku tak tahu na bg term ape,betulkan if aku ader silap),then,anak ustaz aku men kat mic yang kat bawah tu,mule2 die jerit2 like,waaa,wooo,weee.but yang aku ta tahan,bile die nyanyi,''aku memang pencinta wanita,,lalalala(aku ta engat lirik)"..haha,,korang bayangkan lah baper ramai ahli jemaah yang terbatal solat yer sebab gelak,haha..na tak nak,kene la yang batal solat tu,wat solat jemaah kat tepi,cuz bukan je dak pempuan yang gelak,yang laki pon gelak,hehe..the same thing happened mase aku kat surau td,dunnoe mane dtg tis little girl,g kat mic and "testing2..one sho shee.." and then dengar la kat luar yang bdk2 kecik semua da gelak,and ader akak die kot.."tina,,sini,jangan men sane".hehe.comel giler,hehe..abeh je rakaat tu,makcik2 semua da sengeh2,anak sape la tu,hehe..


Comments

Popular Posts